29 Dekabr 2021, 11:16

İtmiş baqajınız 21 günə tapılmırsa, maddi təzminat tələb edə bilərsiniz: "Məlumat baqajı"nızı zənginləşdirmək üçün oxuyun

Xüsusən AZAL və ya Buta Airways ilə uçanlar üçündür
İtmiş baqajınız 21 günə tapılmırsa, maddi təzminat tələb edə bilərsiniz:

Dünyanın ən reytinqli hava yolları belə öyünə bilməz ki, sərnişin baqajını heç vaxt itirmirlər, üstəlik, şirkət nə qədər böyükdürsə, bu, bir o qədər tez-tez baş verir (bunun onların ümumi trafik həcmindəki payı ilə əlaqədar olduğu aydındır). Baxmayaraq ki, faizlə baqajı itirmək ehtimalı 100-dən cəmi 0,5-i, yəni mindən beş çamadandır, o qədər “bəxtəvər” olmayacağınıza zəmanət haradadır?

Nəzərə alın ki, baqaj ən çox tranzit zamanı itir, ona görə də onun hava limanında son təyinat yerinə göndərildiyinə əmin olun.

Amma fərz edək ki, nəsə baş verib və baqajınız baqaj kəmərində deyil. Bu, AZAL və ya Buta Airways ilə uçarkən baş veribsə, nə etməli?

Baqaj sahəsini tərk etmədən, Lost and Found bölməsini tapın, hava limanının işçisi ilə birlikdə PİR (Əmlak Hesabatı) aktı tərtib edin, burada pasport məlumatları, əlaqə, uçuş nömrəsi və baqaj birkasının nömrəsi, çamadanların təsviri və onların məzmunu, tapılmış baqajın göndərilməli olduğu ünvanı göstərin. 

Özünüz üçün bir nüsxə götürün (hər ehtimala görə, bir nüsxəsini də hazırlayın), minmə talonunuzu və baqaj etiketinizi saxlayın. Göstərdiyiniz telefon nömrəsinə kod olan SMS göndəriləcək və www.azal.az saytında məlumat bölməsində baqajınızın yerini izləyə biləcəksiniz. Hər hansı bir sualınız olarsa (012) 497-26-00 (kommutator) və əlavə olaraq 22-05 və ya 30-81 nömrələri ilə əlaqə saxlayın.

Çox vaxt bir neçə gündən sonra baqaj tapılır və qeyd etdiyiniz ünvana çatdırılır, lakin elə olur ki, sizdən hava limanında enib özünüz götürməyiniz xahiş olunur. Hər halda, həm çamadanın özünün, həm də içindəkilərin bütövlüyünü yoxlayın. Əgər çamodanın zədələnməsi və ya içərisindən nəyinsə itməsi və ya zədələnməsi baş veribsə, bunu təsvir edən akt tərtib etməklə dəymiş ziyana görə kompensasiya tələb edə bilərsiniz. Zərərinizi obyektiv qiymətləndirin və aviaşirkətin nümayəndəsi ilə birlikdə aktı imzalayın (lakin baqajınızı aldıqdan sonra 7 gündən gec olmayaraq). Mənəvi təzminat məsələsinə gəlincə, bu, sizin seçiminizdir.

İtirilmiş baqaj aylarla axtarıla bilər, lakin sizin PİR aktını imzaladıqdan sonra 21 gün ərzində həm maddi, həm də mənəvi ziyana görə kompensasiya tələb etmək hüququnuz var (avişirkətin saytında kompensasiya üçün iddianın verilməsi üçün son tarixləri dəqiqləşdirməlisiniz. zərər, onlar fərqli ola bilər). Baqajın itirilməsindən sonra 21 gündən gec olmayaraq dəymiş zərərə görə kompensasiya tələblərini qəbul edən aviaşirkətlər var. Bütün aviaşirkətlər birmənalı şəkildə zərəçəkənin tələb etdiyi məbləği tam ödəməyə razılaşmır, tələb olunan məbləğin çox yüksək olduğunu, baqajdakı əşyaların yeni olmaya biləcəyini deyir, ümumiyyətlə, bəhanələr çox ola bilər. Əgər siz wt@azal.az ünvanına iddia ilə müraciət etmisinizsə, probleminiz AZAL-ın Hüquq Departamenti tərəfindən baxılaraq Hava Nəqliyyatında Polis Şöbəsinə göndəriləcək və bu barədə sizə məlumat veriləcək.

Digər aviaşirkətlərə gəlincə, ödəniləcək zərərin məbləği bu ölkənin hansı konvensiyanı imzalamasından asılıdır - Varşava və ya Monreal, ona görə də bu məsələ ilə maraqlanın. Mənəvi ziyana gəlincə, güzəştə getmək daha çətindir. Ancaq hələ də hər şeyi aviaşirkətin özü ilə sülh yolu ilə həll edə bilmirsinizsə, məhkəməyə müraciət edə bilərsiniz. Bundan sonrasına ədalət qərar verəcək. 

AviaTravel