Otel "ulduzlara" uyğundurmu və ya turizm agentliyi sizi aldadırmı - əvvəlcədən necə öyrənmək olar?

Otel

İndi yayın və tətilin qızğın vaxtıdır, bu o deməkdir ki, həvəsli azərbaycanlı səyahətçilər artıq bir neçə ay öncədən turlar sifariş ediblər və sadəcə öz vaxtlarını gözləyirlər. Bəs turu seçmək istəyən, lakin tətilin baş tutması və pulun havaya sovrulmaması üçün hansı otelləri seçəcəyini bilməyən təcrübəsiz turistlər necə?

Səyahət agentliyinin sosial hesablarında, demək olar ki, tez-tez müəyyən bir türk otelinə çox cəlbedici ucuz "isti turlar" təklif olunur. Üstəlik, ucuz turu seçən bəzi səyahətçilər səfərdən narazı qayıdıb, otellərdəki pis şəraitə görə tətillərinin pis keçdiyini deyirlər. Bu vəziyyətdə nə etməli və “yaxşı” oteli “pis” oteldən necə ayırd etməliyik?

Ucuz və qəzəbli, yoxsa bahalı və zəngin?

Çox gözəl bir Azərbaycan atalar sözü var “Ucuz ətin şorbası olmur”. Bu, tamamilə yay mövsümündə təklif olunan Türkiyə Rivierasına bəzi ucuz "qaynar" turlara aid edilə bilər. Belə həftəlik turların qiyməti, məsələn, yayda Alanya və ya Kəmərə 350-400 dollara çata bilər. Üstəlik, tur paketinə təyyarə, gündə üç dəfə yeməklə oteldə yerləşmə, transfer və hətta sığorta daxildir. Halbuki, indi Antalyaya və ya Alanyaya dollarla yalnız ikitərəfli bilet 440 dollara təklif olunur.

Təbii ki, “isti tur” “qaynar tur”un məqsədidir ki, onu uçuşa 3-4 gün qalmış məhdud miqdarda almaq olar. Bu cür tur paketləri, həqiqətən, müəyyən bir uçuş və ya əvvəllər ödənilmiş otellər üçün otaqlar doldurulmadığı hallarda turoperatorlar tərəfindən bazara "atılır". Ancaq burada bir "amma" var. Çox vaxt belə paketlər üçün ən ucuz və ən aşağı reytinqli otellər seçilir. Üstəlik, çox vaxt üçulduzlu otellər dördulduzlu, dördulduzlu otellər isə 5 ulduzlu otel kimi “nümayiş olunur”. Üstəlik, Türkiyədə otellərin təsnifatı və səviyyəsində fərq çox böyükdür. Beləliklə, nəticədə, müəyyən bir otelin keyfiyyətinə və müəyyən standartlara dair gözləntilərdə qarışıqlıq yaranır.

Əvvəla, nəzərə almaq lazımdır ki, otellərin ulduz reytinqinə görə təsnifatı son nəticədə heç bir ciddi standartlara zəmanət vermir. Beləliklə, müxtəlif ölkələrdə eyni otel ulduzları dəsti fərqli xidmət səviyyəsini ifadə edə bilər. Məsələn, eyni sayda ulduzla Şərqi Avropadakı otellər daha çox xidmət təklif edir, lakin Qərbi Avropadan daha ucuzdur. Amerika 3* otelləri Avropadakı 4* otellərə yaxındır. Asiyada 3 * oteldə həmişə televizor, soyuducu və ya mini bar olmayacaq. Bununla belə, Dubay otellərinin standartları, qəribə də olsa, digər ölkələrlə müqayisədə bir qədər yüksəkdir. BƏƏ-dəki üçulduzlu oteli tez-tez eyni Türkiyədəki 4* otellə, 4* oteli isə 5* ilə müqayisə etmək olar.

Dubayda və ya Türkiyədə, eləcə də bütün dünyada ulduzsuz çoxlu otellər var ki, bu da onların heç də pis olduğunu göstərmir. Ulduzları əldə etmək üçün yalnız xidmət səviyyəsini, otaq avadanlıqlarını deyil, həm də binanın özünü, yerini qiymətləndirən sertifikatlaşdırmadan keçmək lazımdır, buna görə də hamı prosedurdan uğurla keçə bilmir.

Keyfiyyət fərqi axtarırsınız

Məsələn, 2019-cu ildə qəbul edilən Türkiyənin “Turist Obyektlərinin Təsnifatının Tənzimlənməsi haqqında Əsasnamə”yə əsasən, 4* və 5* arasında o qədər də “rəsmi” fərqlər yoxdur – və əsasən turistlərin onları axtardığı yerdə deyil. Rusiya Turoperatorları Assosiasiyasının (ATOR) ekspertləri bu yaxınlarda Türkiyə otellərinin ulduz reytinqini müqayisə edərək belə bir nəticəyə gəliblər. Belə ki, 4* otellərdə otaqların sayına görə 10-dan, 5*-də isə 60-dan az ola bilməz. Mətbəxə gəlincə, tövsiyələr demək olar ki, eynidir - bir və ya bir neçə restoran bir yerdə eyni zamanda təxmin edilən qonaqların ən azı 30%-nə xidmət edə bilər. Turistlər üçün lazım olan internet ictimai yerlərdə və 3 *-dan başlayan otaqlarda olmalıdır. Otağın vanna otağındakı "dördlükdə", minimum tələblərə əlavə olaraq, ən azı 10 növ əlavə ləvazimat olmalıdır - bu, xalat, dişləri fırçalamaq üçün aksesuarlar, təraş, dırnaqlara qulluq və s. ola bilər. 

Bundan əlavə, əlavə xidmətlər kimi, 4 * aşağıdakı siyahıdan bir şey təklif etməlidir: ərazidə / çimərlikdə kafe, bar-lounge, bar, şirniyyat mağazası, alakart restoran, qapalı hovuz, açıq hovuz, su parkı, mağaza (lar), səhnə / amfiteatr, bərbər, tibb işçiləri üçün otaq (həkim), gecə klubu / diskoteka, istirahət zonaları, SPA mərkəzi, idman zalı, oyun otağı, uşaq otağı olan açıq əyləncə kompleksi klub, boulinq, konfrans zalı, kino və konsert zalı/ziyafət zalı, əyləncə parkı (əyləncə parkı), idman infrastrukturu (tennis kortları, qolf meydançaları, peyntbol meydançaları və s.) olmalıdır. 5 * üçün tələblər demək olar ki, eynidir.

Rəyləri oxuyun

Seçilmiş otel haqqında demək olar ki, hər şeyi və kiçik detalları bilmək istəyirsinizsə, ziyarətçilərin rəylərini oxuyun. İstənilən axtarış sistemində otelin adını yazmağınız kifayətdir və siz müəyyən bir otelə baş çəkmiş şəxslərin şərhlərini yazdıqları bir çox saytlara keçidlər görəcəksiniz. Anketlərə əsaslanan oxşar rəylər və reytinqlər çoxdan booking.com, tripadviser, agoda, tophotels və bir çox başqa saytlar tərəfindən dərc edilmişdir. Düzdür, balların gradasiyası müxtəlif rəqəmsal miqyasda baş verir - 5 bal və ya 10 bal, lakin məna eyni və sadədir. Məsələn, booking.com-da 10 ballıq otel reytinq sistemi var. Beləliklə, əgər mehmanxana 8 bal və ya daha yüksək qiymətləndirilibsə, o zaman təhlükəsiz bir otel sifariş edə bilərsiniz və keyfiyyətdən narahat olmayın. Reytinq 6-8 arasındadırsa, bu da onu göstərir ki, hər hansı kiçik çatışmazlıqlar nəzərə alınmaqla, oteli bron etmək olar. 5 ballıq reytinqlərdə rəqəm 3,5-dən çox olarsa, otel sifariş etmək daha yaxşıdır.

Rəylərin özündə də siz oteldə qalma, onun işçi heyəti, yeri, yeməkləri və s. haqqında çoxlu maraqlı təfərrüatlar tapa bilərsiniz. Ancaq əlbəttə ki, nəzərə alınmalıdır ki, otellər müstəqil saytlarda və bron aqreqatorlarında öz reytinqlərini artırmaq üçün “sol yollardan” istifadə etməyə cəhd edə bilərlər.

Otellərin özləri mənfi rəylər yazmağı birbaşa qadağan edə bilməzlər, lakin real sakinlərdən daha müsbət rəylər yazmağı xahiş etmək yaxşı olar. Rəylərdə psixoloji amili də nəzərə almaq lazımdır. Mütəxəssislər əmin edirlər ki, məmnun insanlar çox nadir hallarda rəylər yazmağa hazırdırlar, narazı insanlar isə “intiqam almaq” arzusu ilə alışıb-yanırlar və mənfi olanları yazmağa daha çox vaxt sərf edirlər. Beləliklə, kifayət qədər yaxşı bir otelin çoxlu mənfi rəylərə sahib olduğu bir vəziyyətlə qarşılaşa bilərsiniz.

Bu baxımdan, sizin üçün tur seçən turizm agentinin tövsiyələrini qiymətləndirməyin. Əksər turizm agentliklərinin işçiləri tez-tez müəyyən ölkələrə səfər edir və xüsusi turlara qatılırlar, oradakı mehmanxanalar və yaşayış şəraiti ilə şəxsən tanış olurlar. Bundan əlavə, turizm agentləri də tətilə göndərilən turistlərin rəylərindən çıxış edirlər, buna görə də daha çox məlumatlıdırlar. Axı turizm agenti turistin xoşbəxt qayıtmasını istəyir və onlar sizə mütləq pis otel təklif etməyəcəklər.

Həmişə gəzməkdə

AviaTravel