22 Dekabr 2021, 13:31

"Düzgün" turizm agentliyini necə seçmək olar - VACİB MƏSLƏHƏTLƏR

Aldadılmamaq üçün təlimatlarımıza əməl edin

Son iki ildə planetimizdə tüğyan edən amansız COVID-19 pandemiyası bütün ölkələrin turizm sektoruna ciddi zərbə vurdu. Lakin 2021-ci ilin yazından etibarən dünyanın bir çox yerlərində səyahət məhdudiyyətlərinin yumşaldılması və peyvəndləmənin artması fonunda, sektorda minimal da olsa, müəyyən bərpa əlamətləri var.

Və buna görə də arzu olunan səfər üçün istiqamətin düzgün seçilməsi məsələsi yenidən aktuallaşdı. Bu vəziyyətdə riskləri minimuma endirmək üçün səyahət agentliyinin düzgün seçiləməsi əsas məsələyə çevrilir. Əlbəttə ki, tətilinizi şəxsən təşkil etməyə üstünlük vermirsinizsə.

Beləliklə, "doğru" səyahət agentliyini necə müəyyənləşdirmək olar?

Ondan başlayaq ki, ölkədə nisbətən kiçik bazar olduğuna görə özləri turizm məhsulu yaradan, yəni çarter reysləri və mehmanxana otaqları alan, çoxlu işçi heyəti, bələdçiləri olan minimum sayda turoperator var. Azərbaycanda əksər hallarda turoperatorlarla turistlər arasında vasitəçilik edən kiçik turizm agentliklərinə üstünlük verilir. Onlar isə öz məhsullarının yaradılması ilə məşğul olmurlar, müəyyən faizlə başqalarını təbliğ edirlər. 

Praktik məsləhətlərimiz və fəndlərimiz:

1. Təklif olunan səfərdən bir neçə ay əvvəl sosial şəbəkələrdə (Facebook / Meta, İnstagram, Telegram) bir neçə tanınmış turizm agentliklərinin və turoperatorların səhifələrində abunə olun və yenilikləri mütəmadi olaraq izləyin. Bu müddət ərzində ölkədə turizm dünyasında baş verən bütün xəbərlər və tendensiyalar haqqında aydın şəkildə məlumatlandırılacaqsınız.

2. Dostlar və həmkarlar tərəfindən tövsiyə olunan turizm şirkətləri ilə əlaqə saxlamaq daha yaxşıdır. Təbii ki, bu şirkətlərin bazarda nə qədər müddət fəaliyyət göstərdiyini və tanışlarınızın bu və ya digər satış ofisinin xidmətlərindən nə dərəcədə razı qaldıqlarını öyrənməyə dəyər.

3. Səyahət agentlikləri çox vaxt son nəticədə paketin son qiymətinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərə biləcək kiçik hiylələrə əl atırlar. Bilin ki, əksər turizm agentliklərinin reklam etdiyi tur paketlərində qeyd etdiyi qiymətlər qeyri-müəyyəndir. Bu, çox vaxt bir çox amillərdən və ilk növbədə uçuş tarixindən, qalma günlərinin uzunluğundan, oteldən, mövsümdən, ekskursiyaların mövcudluğundan və turizm obyektlərinə giriş qiymətlərindən və çox vaxt viza və viza qiymətlərinin daxil edilməsindən asılıdır. 

Hətta viza məsələsi turpaketin son dəyərinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərə bilər. Məsələn, Dubaya viza 110 dollara, Səudiyyə Ərəbistanına (birbaşa uçuşlar yaxın vaxtlarda açılıb) 150 dollar və ya daha çox, Şengen ölkələrinə 120 avroya və s. Səyahət agentlikləri vizanın yüksək qiymətini nəzərə alaraq çox vaxt (həmişə olmasa da) onun alınması xərclərini turpaketin qiymətinə daxil etmirlər. Çoxları yalnız sonunda, xoşagəlməz bir sürpriz olaraq, qarşıdan gələn səfər üçün əhəmiyyətli əlavə xərclər haqqında məlumat əldə edir və tez-tez bu və ya digər agentliyin xidmətlərindən imtina edirlər.

Bundan əlavə, ekskursiya səfərlərində turist yalnız gəldikdən sonra proqramda göstərilən müəyyən bir attraksiona baş çəkməyin yüksək qiyməti, yemək üçün əlavə xərclər, bələdçilər və ya sürücü xidmətləri haqqında hər hansı məhdudiyyətləri öyrənir. Buna hazır olmaq lazımdır, məsələn, Dubayda reklam edilən əyləncə komplekslərinə və su parklarına giriş ən azı 90 dollara başa gəlir və Gürcüstana qış səfərləri zamanı (Bakuriani, Qudauri) mehmanxanalarda Yeni il yeməkləri baha ola bilər. Həmişə turun və səfərin gizli xərclərinə baxın.

4. Tətil paketi almaq istədiyiniz turizm agentliyinin rəsmi sertifikatlı olub olmadığını öyrənməyə çalışın.

5. Səyahət agentliyinin sağlamlıq sığortasını paketə daxil edib-etmədiyini mütləq yoxlayın. Pandemiya zamanı bu xüsusilə vacibdir, çünki səyahət zamanı xəstələnmək ehtimalı yüksəkdir və bu halda xaricdə 2-3 həftəlik müalicənin qiyməti sizə kifayət qədər baha başa gələ bilər. Məlumatlı insanlar deyirlər ki, məsələn, Türkiyədə konservativ hesablamalara görə, koronavirusun xəstəxanada müalicəsi 10 min manat və ya daha çox xərc tələb edə bilər.

6. Operatordan pulsuz ləğv etmə imkanı olan bir otel sifariş edib-etmədiklərini yoxlayın. Pandemiya zamanı həm agentlik (mümkünsə), həm də özünüz otel xidmətlərinin haqqını vaxtından əvvəl deyil, yerində ödəməyə razılaşsanız daha yaxşı olar. Biletləri internet resurslarından deyil, aviaşirkətlərin öz saytlarında almaq məsləhətdir. Biletinizi birbaşa aviaşirkətdən almısınızsa, onu geri qaytarmaq və ya dəyişdirmək daha asan olacaq.

Hazırda parlamentdə müzakirə olunan “Turizm haqqında” qanun layihəsinə əsasən, turoperatorlar və turagentlər yazılı razılaşma əsasında turistlərə turist zərfi və ya turizm xidmətləri satmalı olacaqlar. Ancaq əsas odur ki, müqavilədə mütləq təkcə turist zərfinə daxil olan xidmətlərin siyahısı, onların təsviri və qiyməti, ödəniş qaydası, turun başlama və bitmə tarixləri, müqaviləyə xitam verilməsi şərtləri, müqavilənin bağlanması şərtləri və mülki məsuliyyət sığortası deyil, hətta istehlakçılara dəyən zərərin ödənilməsi də əksini tapmalıdır.

Bütün bu sadə konvensiyalara riayət etməklə səfərdə xoş vaxt keçirə və “gözlənilməz” xərclərə görə məyus olmaya bilərsiniz.

Həmişə gəzməkdə!

AviaTravel