Niyə Sakit Okean üzərindən uçuşlar demək olar ki, yoxdur, axı birbaşa daha yaxındır

Niyə Sakit Okean üzərindən uçuşlar demək olar ki, yoxdur, axı birbaşa daha yaxındır

Sakit okean planetimizdə geniş bir ərazini tutur. Bu ərazi müəyyən xüsusiyyətlərlə xarakterizə olunur. Onun miqyası çox böyükdür, ona görə də çətin ki, kimsə təhlükəsizliyini riskə atmağa və uçuşa cəsarət etsin. Xəritəyə baxsanız, belə nəticəyə gələ bilərsiniz ki, məsələn, Sinqapurdan Los-Ancelesə yol okeanın üstündən daha qısadır, nəinki yan keçməklə. O zaman niyə okean üzərində uçmaq qaydadan daha çox istisnadır?

1. Təhlükəsizlik məsələsi

Ən maraqlısı odur ki, təhlükəsizlik bu zonada uçuşların qadağasına təsir edən əsas faktordan daha çox ikinci dərəcəli amildir. Su sahəsi çox böyükdür. Hər hansı bir fövqəladə hadisə baş verərsə, ekipaj təyyarəni sərt şəkildə suya endirməli olacaq. Mühərriklərdən ən azı biri sıradan çıxıbsa və ya başqa ciddi problem varsa, bunun faydası az olacaq.

Aviasiya standartlarına görə, təyyarə ona ən yaxın hava limanından üç saatdan çox olmayan məsafədə yerləşməlidir. Bu, fövqəladə vəziyyət zamanı təyyarənin uçuş və eniş imkanı əldə etməsi və bununla da laynerin sərnişinlərin həyatını xilas etməsi üçün lazımdır. Hazırda əksər təyyarələr yaxşı təchiz olunub və yanacaq doldurmadan uzun məsafələri qət edə bilir. Amma təhlükə riski istənilən halda yüksəkdir.

2. Təyyarənin uçuş marşrutu

Təyyarələr düz deyil, yalnız əyri xətlərdə uçur. Bunun səbəbləri kifayət qədər obyektivdir. Əvvəla, söhbət həm təyyarələrin, həm də insanların təhlükəsizliyindən gedir. Yol “hava dəhlizləri” adlanan yerdən keçir. Bu, ekipajın hava limanında dispetçerlə əlaqə saxlaya biləcəyi yerlərdir.

Bu, fövqəladə hallarda xüsusilə vacibdir. Lazım gələrsə, operatorlar marşruta düzəlişlər edə biləcəklər. İkinci məqam odur ki, pilotlar hava məkanında hərəkət etmək üçün çətin şərtlərdən yan keçməlidirlər. Kursun dəyişdirilməsinin səbəbi əlverişsiz hava şəraiti ola bilər.

3. Xəritədə səhvlər

Standart xəritələrdə çoxlu qeyri-dəqiqliklər var. Çox vaxt xəritədə görünən nöqtələr arasındakı məsafə real olandan çox az olur. Qrafik şəklə baxanda isə ən qısa yolun düz xətt olduğu görünür, amma əslində bu yol ən uzunudur. Səhvlər təbiidir, çünki dəqiqliyi qoruyarkən sferik xəritədə göstərilənləri düz bir səthə yerləşdirmək demək olar ki, mümkün deyil.

Nəticədə məlum olur ki, xəritə yüzlərlə kilometr, bəzi hallarda isə minlərlə kilometr "aldadır". Bu baxımdan belə çıxır ki, təyyarə enməyə nə qədər yaxındırsa, uçuş da bir o qədər qısa olur. 

4. Sakit okean adaları

Sakit okeanda adalarda materiklə əlaqənin həyati əhəmiyyət kəsb etdiyi bir neçə ölkə var, ona görə də bütün risklərə baxmayaraq, təyyarələr hələ də uçur. Bu ölkələrə Vanuatu, Fici, Havay, Samoa və s. aiddir. 

AviaTravel