"Air France"ın uçuş heyəti "xroniki yorğunluq və depressiya"dan əziyyət çəkir

Air France pilotlarının həmkarlar ittifaqı öz uçuş heyəti arasında "xroniki yorğunluq və depressiya" ilə bağlı həyəcan təbili çalıb. TURIZM.RU yazır ki, Fransa Nəqliyyat Nazirliyinə açıq məktub göndərilib.

Birliyin rəhbərliyi deyir ki, Air France Group-un baş icraçı direktoru Benjamin Smith uçuş təhlükəsizliyinin pozula biləcəyi barədə xəbərdarlıqlara baxmayaraq, mənfəət hədəflərinə çatmaq üçün şəxsi ambisiyalarını güdür. Bir sıra Avropa aviaşirkətlərindən fərqli olaraq, Air France məşğul yay aylarında cədvəlini azaltmayıb, lakin pilotların həmkarlar ittifaqı bildirir ki, pilotlar və stüardessalar da daxil olmaqla, kadr çatışmazlığına baxmayaraq, bu “sabitlik” süni şəkildə qorunur.

Nəticədə uçuşlar Avropa təhlükəsizlik qaydalarına zidd olaraq ekipaj sayının azaldılması və minimum istirahət müddətləri ilə həyata keçirilir. Həmkarlar ittifaqı iddia edir ki, bu təcrübənin ən diqqətçəkən nəticəsi pilotlarda “əsassız xroniki yorğunluğun səbəbi”dir.

Pilotların təxminən 10 faizinin artıq həkimə getməsi və “depressiya vəziyyətində” olduqlarını bildirməsi narahatedicidir. Air France, işçilərin və sərnişinlərin təhlükəsizliyinin onun "əsas prioriteti" olaraq qaldığını bildirərək, ittifaqın narahatlığını rədd etdi. Aviaşirkət sözçüsü əlavə edib ki, dekabr ayına qədər əlavə 700 pilot işə götürüləcək və faktiki olaraq Air France pilotlarının iş saatları digər aviadaşıyıcılardan daha aşağı olaraq qalır.

Avropa Aviasiya Təhlükəsizliyi Agentliyi (EASA) pilotlar üçün ildə 900 saat yuxarı hədd təyin edir, lakin Air France deyir ki, onun pilotları ildə orta hesabla cəmi 650 saat işləyir. Müqayisə üçün qeyd edək ki, Britaniya və Almaniya pilotları ildə 850 saat işləyirlər. İş saatlarının fərqli hesablandığı və həmişə uçuş zamanı istirahət vaxtlarını nəzərə almayan Yaxın Şərq aviaşirkətlərində vəziyyət daha da pis ola bilər.

Əgər onlar Avropadakı kimi hesablansaydı, Air France hesab edir ki, Körfəz bölgəsindəki pilotlar ildə 1200 saata qədər işləyəcəklər. May ayında Air France stüardessaları həmkarlar ittifaqı bildirib ki, təyyarədə vəziyyət “acınacaqlıdır”. Aviaşirkət stüardessalardan iyul və avqust aylarında tətil etməməyi, “onları gec vaxta təxirə salmağı” xahiş etdikdə, kadr çatışmazlığı zirvəyə çatdı.