Rusiyanın “İzvestiya” nəşrinin öz mənbələrinə istinadən verdiyi məlumata görə, Rusiya aviaşirkətlərinə 120 yerlik Yak-42D təyyarələrinin lizinqinə baxmağı təklif ediblər.
“Sovet təyyarələri xaricə uçuşları maneəsiz yerinə yetirməyə və sanksiyalardan qorxmamağa imkan verəcək. Təyyarələrin sahibi olan AT-Leasing şirkəti uçuş məsafəsi artırılmış 14 modernləşdirilmiş Yaks-a malikdir”, - məqalədə qeyd olunur.
Bildirilir ki, “İraero”, “Utair”, “Red Wings” aviaşirkətləri artıq bu imkanı öyrəniblər. Mənbə əlavə edir ki, sənayenin fikrincə, sovet təyyarələrinin istismarı yalnız ciddi dövlət dəstəyi və ya beynəlxalq uçuşlarda sərfəli ola bilər. Yak-42-nin Superjet-dən fərqli olaraq tamamilə Rusiya komponentlərindən hazırlanması təyyarənin şübhəsiz üstünlüyüdür.
“Təklif olunan Yak-42 bizə uyğun deyildi. Və çətin ki, eyni tipli digər təyyarələri nəzərdən keçirək. Söhbət onun yaşında deyil, əməliyyat xüsusiyyətlərindən gedir”, - deyə “İraero”nun baş direktoru Yuri Lapin “İzvestiya”ya bildirib. Utairdəki iki mənbə də “İzvestiya”ya bildirib ki, qrupun aviaşirkətləri Yak-42-ni idarə etməyi planlaşdırmır. Red Wings nümayəndəsi bildirib ki, Yak-42D lizinq təklifi şirkətlərin yeni uçuş proqramlarını formalaşdırdığı yay mövsümünə qədər aktual ola bilər.