Flightradar xidmətinin məlumatına görə, yerli aviaşirkətlər 2022-ci ilin mart ayında 246 Airbus və Boeing təyyarələri üzrə reyslər icra ediblər.
Betonda qalan rus laynerlərini nəzərə alsaq, ümumi kommersiya təyyarə parkının üçdə biri istifadə edilmir. İşləyən 980 təyyarə var, 79-u xaricdə həbs edilib, 76-sı 20 gündən bir aya qədərdir ki uçmur, 170-i bir həftəyə yaxındır uçmur.
Park edilmiş təyyarələrin əksəriyyəti (116) Şeremetyevodadır və Aeroflot qrup şirkətlərinin bayrağı altında uçur. Daha 18 təyyarə Volqa-Dnepr yük hava qrupuna aiddir. Domodedovoda 25 təyyarə var, onlardan beşi S7 Hava Yolları, səkkizi Ural Hava Yolları, dördü Red Wings, həmçinin IrAero, Nordstar, Yamal və Rossiya təyyarələridir. Vnukovoda 47 təyyarə var, onlardan 15-i AZUR air, 14-ü Utair və beşi Pobeda bayrağı altında uçub.
Qalan təyyarələr Sankt-Peterburq, Soçi, Tolmaçevo, Koltsovo, Ufa, Mineralnıye Vodı, Krasnoyarsk, Tümen, Surqut, Xabarovsk və Vladivostok hava limanlarında yerləşir.
“Pobeda” loukosterinin keçmiş direktoru Andrey Kalmıkov “Kommersant”a müsahibəsində baş verənlər fonunda daşıyıcıların qiymət siyasətinin necə dəyişəcəyi ilə bağlı fikirlərini bildirib:
“Düşünürəm ki, artım 50%-dən yüksək olacaq. İndi heç bir aviaşirkət üçün maya dəyərindən aşağı uçmağın mənası olmayacaq, onlar bunu yalnız şiddətli rəqabət və tələbdən artıq təklif qarşısında lizinq və yanacaq əldə etmək üçün edirdilər. İndi qiymətləri yalnız maya dəyəri səviyyəsinə qaldırsaq, bu, artıq 2021-ci illə müqayisədə 30% artım deməkdir. Həm də bir növ ehtiyat hissələri almalı olacaqsınız, logistika xərcləri artacaq".