23 Yanvar 2022, 16:03

Loukosterlər super ucuz uçuşlar təklif edirlər. Bəs pulu necə qazanırlar?

Aviaşirkətlərin aviabilet satmaqla pul qazanması məntiqlidir. Prinsipcə, klassik hava yolları belə işləyir.
Loukosterlər super ucuz uçuşlar təklif edirlər. Bəs pulu necə qazanırlar?

Əvvəlki yazımızda dediyimiz kimi, loukosterlərin biznes modeli əməliyyat xərclərini maksimum azaltmaq imkanlarına əsaslanır. Onlardan ən vacibini xatırladaq:

  • Təyyarə parkında eyni tipli təyyarələrdən istifadə. Ekipajın saxlanması və təlimi xərclərini azaltmağa imkan verir;
  • Müasir təyyarə parkı. Çoxlarına elə gəlir ki, loukosterlər köhnə təyyarələri uçur, lakin belə deyil, təmir və texniki xidmət xərclərini minimuma endirmək üçün məhz yeni təyyarələr alırlar;
  • Oturacaqların kompakt yerləşdirilməsi. Biznes sinfi və ya premium yoxdur. Aşağı büdcəli aviaşirkətlər təyyarələri ekonom sinif oturacaqlarının maksimum sayını özündə birləşdirən konfiqurasiyada sifariş edir;
  • Qısa dayanacaqlar. Xarici hava limanlarında "dayanacaq" xərclərinə qənaət etməyə imkan verir;
  • İkinci dərəcəli hava limanlarına uçuşlar. Belə hava limanlarında xidmətin dəyəri əsas mərkəzlərə nisbətən nəzərəçarpacaq dərəcədə ucuzdur;
  • Təyyarə göyərtəsində təmizliyə qənaət. Bu işi adətən bələdçilər yerinə yetirirlər;
  • Bilet satışı yalnız onlayndır. Satış ofislərinin icarəsi üçün heç bir xərc və kassirlərin maaşları yer almır;
  • Demək olar ki, bütün əlavə xidmətlərin ödənişlə təklif edilməsi.

Sonuncunun üzərində bir az daha ətraflı dayanacağıq.

Əlavə xidmətlər hansılardır?

Qısaca desək, yardımçı xidmətlər (aviasiyada köməkçi xidmətlər və ya əlavə xüsusi xidmət tələbi terminlərindən istifadə olunur) sərnişinlərin uçuş nöqtəsindən təyinat məntəqəsinə qədər daşınması üçün nəqliyyat xidmətlərindən bilavasitə kənara çıxan xidmətlərdir. Loukosterlər öz müştərilərinə müxtəlif xidmətlər təqdim edirlər və onların heç də hamısı birbaşa təyyarənin göyərtəsindəki xidmətlərə daxil deyil.

Ancaq əvvəlcə qeyd edək ki, əksər ucuz hava yolları da "hər şey daxil" tarifləri təklif edir, burada demək olar ki, heç bir şey üçün əlavə pul ödəməyə ehtiyac yoxdur. Bu cür uçuşlar, əlbəttə ki, daha bahalı olacaq, lakin daxil olan seçimlər baxımından bu, demək olar ki, tam hüquqlu klassik hava daşıyıcısıdır.

Məsələn, WizzAir-də bu WizzPlus tarifidir:

Milli loukoster olan Buta Airways tariflərinə gəlincə - superdir:

Amma bir çox səyahətçilər loukoster seçərkən ən ucuz tarifləri seçdiyi üçün gəlin ayrı-ayrılıqda nə üçün ödəməli olduğunuza baxaq.

Baqaj və əl yükü

Bəlkə də bu, hər bir aviaşirkətin əlavə pul qazana biləcəyi bir şeydir. Axı, çox qısa səfərlər istisna olmaqla, sərnişin özü ilə ən azı şəxsi əşyalarını qoya biləcəyi kiçik bir çamadan götürür. Aşağı büdcəli aviaşirkətlərin böyük əksəriyyəti ucuz tarifləri ilə pulsuz yoxlanılmış baqaj və əl yükü təqdim etmir, ən yaxşı halda sizə kiçik çanta və ya portfel götürməyə icazə veriləcək. Qalan hər şey üçün ödəniş edirsiniz.

Məşhur aşağı büdcəli aviaşirkət WizzAir daha da irəli getdi - aviabiletlərə yüksək tələbat dövründə baqajın qiymətini də artırır. Aşağıda sizi bir az şok edə biləcək bir cədvəl var. Bəzi hallarda 20 kq ağırlığında baqajın qiyməti 95 avroya qədər yüksələ bilər.

Məlumat üçün: Buta Airways 23 kq-a qədər olan baqajı internet saytından alındıqda 20 avroya, hava limanında alındıqda isə 25 avroya təklif edir.

Göyərtədə yeməklər

Ucuz səyahəti seçən sərnişinlər “Mən restorana yox, təyyarəyə gedirəm”, - deyir. Bununla mübahisə edə bilməzsiniz, amma təcrübə göstərir ki, hava limanına gəliş, uçuş üçün qeydiyyat, gözləmə və daha çox saat uçuş müddəti bədən enerjisinin təbii şəkildə doldurulmasını tələb edir. Və sonra aşağı büdcəli aviaşirkətin nəzakətli bələdçiləri sizə 5, 10 və hətta 20 avroluq qiymət etiketi ilə menyu təklif edəcəklər. Yemək haqqında nə demək olar, bəzən hətta bir fincan çay və ya qəhvə üçün pul ödəməli olursunuz. Ədalət naminə qeyd etmək lazımdır ki, “Buta Airways” o qədər də "qəddar" deyil və uçuş zamanı sərnişinlərə sendviçləri pulsuz təqdim edir.

Oturacaq seçimi

Yuxarıda qeyd etdik ki, aşağı büdcəli aviaşirkətlərdə təyyarədə bütün oturacaqlar yalnız ekonom sinifdə olur, hətta oturacağın arxası demək olar ki, əyilmir. Ancaq belə tənzimləmədə də nisbətən rahat oturacaqlar var - bunlar ön cərgədəki oturacaqlardır, həmçinin ayaq boşluğunun genişliyi ilə təcili çıxışda. Sizdən onlar üçün ayrıca ödəniş tələb oluna bilər. Bundan əlavə, salonda hər hansı digər oturacağı, məsələn, pəncərənin yanında və ya koridorun yanında seçmək sizə bir qədər ucuz başa gələcək. Bütün digər hallarda sistem sizi avtomatik olaraq boş yerə yerləşdirəcək və ola bilsin ki, bu, hər kəsin ortada sevilməyən oturacağı olsun.

Hava limanında qeydiyyat

Təxminən 20 il əvvəl hava limanındakı qeydiyyat məntəqəsinə getmək və təyyarəyə minmək üçün lazım olan karton minik biletini almaq üçün sizdən əlavə ödəniş tələb oluna biləcəyini təsəvvür etmək çətin idi. Amma müasir texnologiyalar aviaşirkətin saytında onlayn və ya smartfonlar üçün mobil proqram vasitəsilə əvvəlcədən qeydiyyatdan keçməyə və təyyarədə yer tutmağa imkan verir. Gərəksiz xərclərdən və eyni zamanda hava limanında növbələrdən qaçmaq üçün bunu hər uçuşdan əvvəl etməyi tövsiyə edirik.

Səyahət sığortası

Aviaşirkətlər, təbii ki, sığorta xidmətləri göstərmək üçün lisenziyaya malik deyillər. Bununla belə, sığortaçılarla tərəfdaşlıq müqavilələri bağlayaraq, onlar əvvəlcədən öz marjalarını yekunlaşdıraraq sizə səyahət sığortası təklif edə bilərlər. Bu, xüsusilə bizim dövrümüzdə lazımdır, bu gün bir çox ölkələrdə COVID-19-dan müalicəni əhatə edən tibbi səyahət sığortasının olması ölkəyə daxil olmaq üçün ilkin şərtdir. Sonra isə aviaşirkət çox nəzakətlə bileti alarkən bu sığortanı da almağı təklif edəcək.

Otel sifarişi və avtomobil icarəsi

Bu xidmətlər sığorta paketinin satışına bənzəyir. Aviaşirkətlər aparıcı mehmanxana və avtomobil bronlaşdırma aqreqatorları (məsələn, Booking.com və Rentalcars.com) ilə müqavilələr bağlayır və sonuncular da öz növbəsində satılan hər bir xidmət üçün aşağı büdcəli aviaşirkətə komissiya ödəyirlər. Nəzərə alsaq ki, səyahət edənlərin böyük əksəriyyəti xarici şəhərdə otellərdə qalır, sonra aviaşirkətin veb-saytı vasitəsilə partnyorun saytına daxil olan minlərlə sərnişinə çevrildikdə, kifayət qədər layiqli gəlir əldə etdiyi ortaya çıxır.

Bəzi statistika

Çox güman ki, aşağı büdcəli aviaşirkətlə uçarkən, xüsusən də qısa uçuşlarda sadalanan xidmətlərin əksəriyyətindən imtina edə biləcəyinizi düşündünüz. “Mən baqajın qiymətini sonradan ikiqat ödəmək üçün bilet almamışam”. Lakin Avropanın aşağı büdcəli aviaşirkətlərinin rəsmi statistikası sizi təəccübləndirməyə hazırdır.

SimpleFlying.com aviasiya portalının apardığı analitikaya görə, əlavə xidmətlərin satışı İrlandiyanın RyanAir aviaşirkətinin gəlirinin 27%-ni, Britaniyanın EasyJet-in 21,5%-ni, Avropanın ən populyar aşağı büdcəli aviaşirkətlərindən biri olan Macarıstan WizzAir, 45% -dir, bu, qazancın demək olar ki, yarısıdır!

Klassik hava yolları artıq təcrübəni mənimsəyir

Məqalədə adıçəkilən aşağı büdcəli aviaşirkətlər fəaliyyətlərinin lap əvvəlindən öz biznes modelini əlavə dəyərli xidmətlər əsasında qursalar da, son illərdə hətta klassik hava yollarının da baqaj və bəzən gəmidə yemək daxil olmayan promo biletləri satmağa başladığını qeyd etmək olar. Bu yeni sənaye strategiyası aşağı tariflərlə sərnişinləri cəlb etmək və əlavə dəyərli xidmətlərdən qazanc əldə etmək məqsədi daşıyır. Bir çox aviaşirkətlər COVID-19 pandemiyası zamanı uçuşlara tələbatın azalması səbəbindən bu tədbirləri görürlər.

Nəticə

Hava səyahətləri hər birimizi şirnikləndirir, xüsusən də cibimizə dəyməyəndə. Ucuz hava yolları bunu çox yaxşı başa düşür və qiymət siyasətini elə qurmağa davam edir ki, sizi ucuz aviabiletlə cəlb etsin. Ancaq unutmayın ki, baqajın daşınması və bəzən dəstək xidmətinə sadə zəng kimi xidmətlərin əksəriyyəti sizin əlavə xərciniz hesab olunacaq. Buna baxmayaraq, bütün "tələbələri" əvvəlcədən öyrəndikdən sonra, hər bir mərhələni bacarıqla planlaşdıraraq səyahətə sərfəli şəkildə getmək üçün həmişə böyük bir şans var.

Həmişə gəzməkdə!