21 Dekabr 2021, 10:21

Aviaşirkətlərin endirim aksiyaları: tipik marketinq və ya ucuz aviabilet almaq şansı?

Son zamanlar istər xəbərlərdə, istərsə də aviaşirkətlərin sosial şəbəkələrində, o cümlədən AZAL milli aviadaşıyıcısının səhifələrində arabir “AKSİYA” ifadəsi ilə səs-küylü başlıqlar dərc olunur. Ya WizzAir 2 avroya aviabiletlər təklif edəcək, ya AZAL-ın demək olar ki, 50% satışı və əlavə olaraq çoxlu bonus milləri var... Belə görünür ki, aviaşirkətlər pandemiyadan sonra artıq çətin bərpa dövrünü yaşayırlar, bunun real səbəbləri varmı? İndi ucuz aviabilet satmaq olar? Bugünkü analitika məhz bu məsələni təhlil edəcək.
Aviaşirkətlərin endirim aksiyaları: tipik marketinq və ya ucuz aviabilet almaq şansı?

Aviabiletlərin qiymətlərinin necə formalaşdığını yada salaq

AviaTravel.az artıq aviabiletlərin tariflərinin necə formalaşması, onların qiymətlərinə nəyin təsir etməsi və hər bir reysdə təyyarənin doluluq dərəcəsini maksimum dərəcədə artırmaq üçün aviaşirkətlərin hansı siyasətlər yürütdüyü haqqında ətraflı danışıb. Bir sözlə, təyyarədə boş yerlər nə qədər az olarsa və müəyyən bir tarixə tələbat nə qədər çox olarsa, aviabilet bir o qədər baha olacaq. Yüksək tələbat dövründə uçuşda son oturacaqlar hətta ən tipik aşağı büdcəli aviaşirkətdən də “astronomik” qiymətlərə satıla bilər.

Aşağıdakı ekran görüntüləri artıq hər şeyi deyir. Məşhur loukoster WizzAir aviaşirkəti yanvarın ortalarında Bakıdan Budapeştə uçuş üçün təxminən 20 avroya bilet satırdı...

...eyni marşrut üzrə yeni il ərəfəsində biletlərin qiyməti təxminən 10 dəfə bahadır - 190 avro (və bu ancaq bir istiqamət üzrədir).

Hər şey doluluq və mövsümlə bağlıdır

İndi əksinə düşünək. Belə çıxır ki, yanvarın ortalarında WizzAir təyyarələri boşdur, ona görə də onlar sərnişinlərə belə aşağı qiymətlər təklif etməyə hazırdırlar? Düzdür və bu, yalnız WizzAir biznesində belə deyil. Yanvar-mart aylarında sərnişindaşıma tələbi iki obyektiv səbəbdən nəzərəçarpacaq dərəcədə azalır.
Birincisi, səyahət edənlərin əksəriyyəti uzunsürən Yeni il tətillərində ailə büdcəsini xərcləyirlər və artıq yeni səfərlər üçün kifayət qədər maddi vəsait yoxdur.

İkincisi, BƏƏ və Misir kimi isti istiqamətlər istisna olmaqla, yanvar və fevral ayları, xüsusən də Avropa ölkələrində ən soyuq və sərt iqlimə malikdir. Bu Paris və ya London ətrafında gəzən tipik turist üçün ən yaxşı vaxt sayılmır. İsti baharı və ya daha yaxşısı yayı gözləyərək Avropada tətilini planlaşdıranlar daha çoxdur.

Aviasiya sənayesində bu dövr low season mövsümü adlanır - tərcümədə "aşağı mövsüm", yəni hava səyahətinə tələbatın az olduğu mövsüm.
Bu dövrdə iqtisadiyyatın adi mexanizmləri işləməyə başlayır - təklifin tələbi əhəmiyyətli dərəcədə üstələdiyi bir şəraitdə aviaşirkətlər ucuz qiymətlərlə, müxtəlif promo aksiyalar və kampaniyalarla müştəri cəlb etməyə başlayırlar - yəni hər şeyi edirlər ki, təyyarələr "aşağı mövsüm”də boş qalmasın.

Endirimli uçuşlar - nəyə diqqət yetirmək lazımdır?

İndi ucuz uçuşların əsasən low season dövründə tapa biləcəyinizi bildiyiniz üçün, bu müddət ərzində elan edilən digər promosyon şərtlərinə diqqət yetirməyə dəyər.

Unutmayaq ki, hər bir biznes kimi aviaşirkətlər də zərərlə işləmək istəmir. Buna görə də, endirimli aviabiletlər ciddi şəkildə məhdud sayda “verilir”. Orta hesabla 100-150 nəfərlik təyyarə tutumu ilə reysdə ucuz biletlərin sayı 10-dan 20-yə qədər olacaq, daha çox olmayacaq. Buna görə də, "sizin" biletlərinizi başqası alana qədər tez tərpənməlisiniz.

Əlavə şərtlərə satınalma tarixlərində məhdudiyyət daxildir. Məsələn, promosyon ayın 10-dan 20-nə kimi keçərli ola bilər. Əgər siz aviabilet alarkən bu tarixə uyğun gəlmirsinizsə, heç bir endirim olmayacaq.

Bundan əlavə, "promo biletləri" əksər aviaşirkətlərdən almaq və geri qaytarmaq və ya sadəcə dəyişdirmək olmaz. Aviaşirkət rezervasiyanıza dəyişikliklərin edilməsinə icazə versə belə, bu cəriməni ödəməyə və fərqi ödəniş etməyə hazır olun. Buna görə də, planlarınızın birdən-birə kəskin şəkildə dəyişməyəcəyinə əmin olmağınız mütləqdir.

Promo-aksiyalardan ilk necə xəbərdar olmaq olar?

Tipik olaraq, aviaşirkətlər öz veb-saytları, sosial media kanalları və ya poçtlar vasitəsilə yeni aksiyanın başlandığını elan edirlər. Sonuncu üsul bütün hava daşıyıcıları tərəfindən tətbiq edilmir, lakin biz sosial şəbəkələrdə aviaşirkətlərin kanallarına abunə olmağı və yeniləmələri, daimi izləməyi tövsiyə edirik.

Ancaq unutmayın ki, təkcə siz deyil, həm də ucuz uçuşlar əldə etmək istəyən minlərlə səyahətçi bu kanallara abunədir. Beləliklə, "kimin vaxtı var - o aldı" qaydası işləyir.

Nəticə

"Aviaşirkətlərin promo aksiyaları bir marketinq hiyləsidir?" sualını cavablandırarkən deyə bilərik ki, ucuz aviabiletlər və ya mil və ya əlavə baqaj şəklində digər bonuslar məhdud miqdarda da olsa, vaxtaşırı satışda görünür. Ancaq hər kəsin səyahət etmək istədiyi dövrdə ("yüksək mövsüm" adlanan dövrdə) endirimlər gözləməməlisiniz.

Digər tərəfdən, əgər siz hətta mövsümdənkənar vaxtlarda belə ucuz bilet əldə edə bilmisinizsə, onda niyə bunu başqa bir şəhəri kəşf etmək və ya ona yeni gözdən baxmaq üçün başqa bir fürsət hesab etməyəsiniz? Hər bir səyahət üfüqlərinizi genişləndirməyə və yeni təəssüratlar qazanmağa kömək edir.

Həmişə Gəzməkdə!